[Fanda] Pomenované body, alebo nastavenia miesta stlačenia myši

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Únor 10 21:52:46 CET 2010

Hojte, mám prosbu, hľadám jednoduchý nástroj, ktorý by mi klikol mišou vždy
na určité miesto v danom programe, po stlačení klávesovej skratky. Niektoré
odčítavače túto funkciu mali, viem o Wintalkeru a Winmonitore. Avšak ja
hľadám podobný nástroj, ktorý by fungoval samostatne vo win, nezávisle na
odčítači. Mám totiž program Sharepod, kde treba kliknúť, no a mám Nvda, kde
si objektovou navigáciou neviem poradiť. Tak by som potreboval programček,
ktorému by sme nastavením myšacieho kurzoru určili kde má kliknúť a on by
tam klikal po stlačení klávesovej skratky, tak ako to robieval Wintalker a
Winmonitor.
Môže niekto poradiiť? - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby