[Fanda] prepinatelna videokarta setriaca energiu

gp1 gp1 na nextra.sk
Středa Únor 10 18:21:53 CET 2010

Ahoj Csaba!
Táto technológia má perspektívu, hlavne pre tých čo potrebujú na cestách
maximálnu výdrž batérie...
Počkáme čo prinesie další vývoj, podobne ako LED presvietenie displeja...

From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 10, 2010 5:38 PM
Subject: Re: [Fanda] prepinatelna videokarta setriaca energiu

Ahoj,
tiež som o tom čítal.
také notebooky sú už aj tu nie len "vonku":)
Trebars Asus ULxx série majú prevedenie aj s dvomi grafikami,  tie ešte ale
neprepínajú medzi grafikami automaticky. Výdrž podľa feedbacku majiteľov sa
výdrž pohybuje okolo 9 - 11 hodín.
Nové, ktoré budú mať I3, 5 a 7 procesory s grafikou NVidia G300M ale budú
prepínať automaticky.
Chystajú sa Asus UL a Ďaľšie a teraz sa objavil Samsung R580, ktorý má už aj
uvedenú grafiku, ale zatiaľ som nezisťoval, či vie prepínať NVdia Optimus
technológiou medzi grafikami. Cs.