[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Středa Únor 10 09:45:25 CET 2010

> Vistu jsem tu pár měsíců měl, nepostřehl jsem její náročnost

Už to tady zaznělo několikrát, na slušném stolním stroji běží Visty
opravdu celkem v pohodě, ale na notebooku jsou -- zatím jsem úplně
nepochopil proč -- líné jak veš respektive rozdíl XP/Vista je zde
nebetyčný (osobně vyzkoušeno na několika různých
modelech/konfiguracích NTB). Windows 7 na výkonově srovnatelném
notebooku přitom běží zcela hladce, a zcela subjektivně mám pocit, že
jsou oproti Vistám rychlejší i na stolním počítači, ale zatím jsem
neměl čas to na domácím počítači objektivně změřit... Šmahem
zatracovat Visty je tedy myslím zcestné (byť velice populární:-), ale
zároveň je asi čestné uznat, že současná hype okolo Win7 má určité
racionální jádro...

Hezký den.

Michal Jungmann