[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 10 09:08:13 CET 2010

Zdar, Vistu jsem tu pár měsíců měl, nepostřehl jsem její náročnost,
můj stroj je silný a co si vzpomínám, tak to bylo svižné asi tak
stejně, jako XP. Tak uvidím, zda překonám svoji lenost a dám se do
dalších experimentů. Rád bych ale vyvrátil jednu věc, za kterou jsem
si ještě před pár hodinama stál, a to, že Adobe Audition 3.01 umí
využít obě jádra při noise reduction. Nejspíše neumí. Když jsem
dodělával poslední záznam, schválně jsem se podíval do správce úloh a
ten mi tvrdil, že Adobe Audition využívá pouze 50% procesoru. Takže je
možné, že fyzicky používá opravdu jen jedno jádro! Mirek