[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 10 09:01:21 CET 2010

Tak jsem se zběžně díval na google, takže, Martine, jisté anomálie u
XP jsou a to jsi mne tedy navnadil k tomu, přijít na kloub té
zvířečině, kterou dělá Screamer Radio! Však lidem na Vistách ty
divočiny nedělá, nám na XP ano. A tak se ponořím trochu hlouběji do
této problematiky. Díky za tip. Mirek P.S. To víš, můj mazlíček XP,
nedal bych na něho dopustit... Tak uvidíme...