[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 10 08:50:49 CET 2010

Nazdar Martine, a tak to já se zase rád nechám poučit. A jak je to
tedy s Vistami? Mám licenci Enterprise, můžu ji tedy kdyžtak použít,
až se mi někdy bude chtít to tady celé zbořit. To se klidně zapoj,
rozumným a slušným debatám se nebráním a od toho tu konference je.

Díky, Mirek