[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Martin Balaz likvid1983xy na seznam.cz
Středa Únor 10 08:34:40 CET 2010

Mirku Mirku :o)

chceš mi tvrdit, že xpsp3pro umí využívat korektně 2cpu popř 4cpu? :o) LOL
samozřejmě adobbe audition 3 je o dost rychlejší než starší verze tohoto
zvukového editoru to je bez diskuse.... ale je prostě daný fakt, že win7
využívají hw poněkud jinak než stará xp...
sám jej používám, vlastně používám jak win xp tak win7 a myslím, že mi win7
v podstatě nechybí, že stačí i win xp ale tvrdit, že winxp využívá 2cpu nebo
i více cpu na plno je blbost...
trochu si o tom pogoogli a hned zjistíš proč.
Ona i např. zpráva paměti je ve winxp tak trochu zvláštní.
Když si ve winxp nastavíš aby aplikace využívala jen jedno jádro místo dvou
tak stejně využívá obě, zkrátka winxp neumí pořádně přiřazovat priority
daným procesům, apod...
Vsadím se, že se tu rozpoutá diskuse co je lepší/výkonější apod... no
myslím, že do ní už se nezapojím :o)

M.B.

http://nvda.venik.org