[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Únor 9 22:59:57 CET 2010

Prostě Jirko, napiš mi, korektně, jestli pod XP šlo ukládání a práce s
daty a komprimací pomaleji, a pak se budeme bavit dál. Mně nejde o to,
zda systém nabootuje o deset sekund rychleji, ale o to, jak rychle se
v daných aplikacích manipuluje s daty, výpočetní výkon, atd. Mirek