[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

David Pavel Bachmann davidpavel.bachmann na gmail.com
Úterý Únor 9 22:57:55 CET 2010

Pánové, diskutujete tu o tom, jestli je dobré mít auto s motorem 2,8 litru a
náhonem na všechna 4 kola. Jistě ano, pokud bydlíte v horách a vozíte těžké
náklady, ale dělat s tím autem v Praze taxikáře, tak vás sežere zaživa. Mám
xpéčka a na moje volání přes Skype, psaní na facebook nebo převod knížek do
mp3 si nic jiného pořizovat doufám ještě dlouho nebudu. To ale nic nemění na
faktu, že xpéčka prostě stárnou a jsou překonaný. Chápu Mirkův postoj, sám
zaujímám podobný. Kdybych si ale dneska měl kupovat notebook, trval bych na
sedmičkách.
S pozdravem
David Bachmann
http://davidbachmann.bloguje.cz
RSS: http://davidbachmann.bloguje.cz/rss.xml
ICQ# 199 828 042
Skype: tigger77607
From: "Jiří Stojaník" <stojanik.jiri at tiscali.cz>

:) No, jak říkám, já jsem si vyzkoušel všechny systémy na mém dvoujádru
a prostě xpéčka tam nedosahovaly tak rychlého chodu jako sedmičky. A
nenapsal jsem, že xp neumí pracovat s oběma jádry, pouze jsem napsal, že
ho nevyužívají nebo spíš, neumí dostatečně využít pro svůj chod a běh
ostatních aplikací. Prostě Mirku, až sedmičky vyzkoušíš, tak pak piš.