[Fanda] klávesové skratky k programu Sharepod

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Únor 9 22:57:30 CET 2010

&Zdarte, Hľadám skratky k vyššie uvedenému programu, keďže potrebujem spustiť hľadanie v mojom Ipode, kde je už veľa trackov. Dá sa na find kliknúť miškou, ale z klávesnice sa tam neviem dostať. Používam Nvda 2009.1 na Win vista. Voúpred dikes - L
Ps: pokúšal som sa príslušnú položku nájsť objektovou navigáciou, ale všade mi to hovorí len panel, panel, v tom sa celkom ťažko vyznať.
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a poradenské služby
neváhajte a zavolajte na 00421905199263
alebo navštívte stránku
www.csepi.szm.sk
u nás sa vám určite uľaví
vieme zaistiť aj ubytovanie, návštevu skvelého termálneho kúpaliska a iné služby

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4852 (20100209) __________

http://www.eset.cz