[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Úterý Únor 9 22:42:59 CET 2010

:) No, jak říkám, já jsem si vyzkoušel všechny systémy na mém dvoujádru
a prostě xpéčka tam nedosahovaly tak rychlého chodu jako sedmičky. A
nenapsal jsem, že xp neumí pracovat s oběma jádry, pouze jsem napsal, že
ho nevyužívají nebo spíš, neumí dostatečně využít pro svůj chod a běh
ostatních aplikací. Prostě Mirku, až sedmičky vyzkoušíš, tak pak piš.