[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Únor 9 22:21:17 CET 2010

Ahoj Honzo, je možnost si vyzkoušet neaktivovanou verzi? Pokud ano,
zkus to, máš-li na to čas a chuť. Ale bez toho, abys srovnal oba
systémy dejme tomu po půl roce provozu s instalacemi všeho možného, k
rozumnému výsledku stejně dojít nemůžeš. Já tu mám XP Pro SP3 už rok a
půl a stále jedou rychle, dobře, jen jsem musel použít různé záplaty,
udržovat to, dokonce i ten Adobe mi už jede správně, to díky záplatě.
Takže, jestli by se ti vyplatilo přejít na sedmy, nevím. Asi ne. Mirek