[Fanda] Capsa

ppartyka ppartyka na chello.cz
Úterý Únor 9 22:17:21 CET 2010

Milí přátelé, pan Ráb z firmy

www.capsa.cz

mě předevčírem odepsal, že již částečně upravili přístup na jejich služby tak, aby byly použitelné i pro zrakáčské odečítače. Jen připomenu, že se jedná o prostor na zálohování či přeposílání dat přes web rozhraní. Je tam možné nastavit i free variantu, takže testovat lze bez jakýchkoli zábran.
Prosím Vás tedy, kdo chce tyto aplikace vyzkoušet se svýmm odečítacím softwarem, ozvěte se mu a můžete se odvolat na moje jméno s tím, aby na váš osobní projekt nastavil stávající úpravy pro další testování. Nebo si s ním domluvte otevření nového projektu, který by už tyto nové testovací úpravy měl v sobě.

Jeho mail kontakt je

jan.raab na capsa.cz

Tak doufám, že i touto cestou se podaří udělat něco víc nejen pro konkrétní aplikaci, ale také vůbec pro

Zdraví P.Partyka