[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Úterý Únor 9 22:06:16 CET 2010

Zdravím,
původně se mi nechtělo do toho vstupovat, ale na druhou stranu, kdybych
do toho chtěl jít, tak mám tu sice čtyři roky staré železo. Procesor s
paticí 775 Intel 3,4 GHz, (docela výkonné topení). Je to dvoujádro a dva
sata disky s 2GB ram 400 MHz Deska asus P5GD1 PRO. Mělo by to zde smysl?
Kdyby se to dalo pořídit za nějaké dva, tři litříky, tak by to bylo
zajímavé. Jestliže to stojí 7, tak to je už problém. Tedy nějak nechci
něco obdoby nějakého home edition co je vykuchané.....

Honza