[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Úterý Únor 9 21:52:57 CET 2010

No, polemika je na místě už jenom v tom, jestli náhodou taky už nepatříš
mezi uživatele s rychlejším procesorem dvoujádrovým, navíc, proč mi plno
lidí říká, že win7 jedou výborně i na netboocích s procesorem intel atom
na 1,6 ghz, že win7 tam jedou pružněji? Ono vždy to není jenom o novém
hardwaru, ale např. v mým případě o něm určitě ano a proto jsem tuto
diskusi začal, protože xpéčka prostě neumějí pořádně pracovat s
dvoujádrovými procesory, respektive, nevyužijí jejich kapacitu tak, jak
by mohly. Tímto končím tuto diskusi a asi mi piš už na soukromo, asi už
by to bylo nad rámec této konference. S pozdravem
Jiří Stojaník.