[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Únor 9 21:46:08 CET 2010

Jirko, já to beru tak, že novější hardware nepotřebuji, tudíž ani
systém. Stávající situace mi vyhovuje, nemám důvod se zbavovat něčeho,
co funguje, XP jsou tudíž pro mne plnně dostačující a stávající HW
taktéž. Můžeme tedy začít polemizovat o tom, co by mi přinesl nový HW
a systém za výhody, které na svém stávajícím nemám? Prosím, rozepiš
se, a já se vsadím o co chceš, že ani jedna z věcí, které nový HW a
systém přináší, mne nezaujme. Výpočetní výkon mých strojů mně stačí,
spolehlivost taky, co postrádám je snad velmi levné a rychlé
zálohování obrovských dat, dejme tomu flash blok po pěti tera, který
by se dal rychle nahrát, zamknout a schovat do pětikilové olověné
bedny, pancířované dalším obalem, kterými dispojují raketoplány, aby
byla data neohrožena po dalších dva tisíce let. Jinak nemám žádné
další nároky. Lepší zvuk mi nový hardware nepřinese, nic víc mne
momentálně nenapadá. Mirek