[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Úterý Únor 9 21:35:56 CET 2010

Mirku,
ale tady v této debatě o tohle vůbec nejde tys psal něco v tom směru, že
windows xp je plně dostačující systém vlastně na jakoukoliv práci,
zkutečnost je ale taková, že windows xp byl opravdu dobře použitelný
systém ve své době, ale neumí si bohužel poradit s novým hardwarem,
přestože výrobce pro tento systém ještě vydal servicepack3, stejně jsou
visty a určitě windows 7 daleko výkonější a pružnější na dvoujádrových a
to nemluvím o čtyřjádrových procesorech než xp. O to šlo zase mně,
samozřejmě, že předpokládám, že pokud vyjdou win8 příští rok, tak pro
můj počítač, který v té době bude zase už o rok starší, tím pádem starý,
nebude mít koupě win8 skoro žádný význam. Ale pro ty, kdoš mají xpéčka a
používají je s novějšími procesory, pro ty upgrade rozhodně cenu má.