[Fanda] Jak si přečíst předchozí zprávy v Mirandě

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Únor 9 20:36:38 CET 2010

Zdar, já to dělám tak, že si najedu na kontakt a použiji na něho
kontextové menu, vyberu View History a to odpálím. Otevře se mi okno
se zprávami, šipkami po nich jezdím. Nemám blind kontakt list, takže
to u tebe může chodit jinak, nebo nemusí chodit vůbec. Chce to
vyzkoušet. Mirek