[Fanda] Jak si přečíst předchozí zprávy v Mirandě

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Úterý Únor 9 20:36:22 CET 2010

Máš dvě možnosti.Buď historii,kterou zobrazíš,když najedeš na kontakt a dáš
kontextovou klávesu a tam zobrazit historii.Nebo si nastav záznam rozhovoru
tak,že přepínač dej na zobrazit všechny události.Potom po otevření okna s
konkrétním člověkem budeš mít posledních sto správ pod sebou.Teď to máš
nastavené na zobrazení pouze nepřečtených událostí,takže se ti zobrazuje jen
to,co ti napíše,ale po přečtení tam už nic nemáš.
----- Original Message -----
From: "Vojtěch Šmiro" <artez1 na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, February 09, 2010 8:27 PM
Subject: [Fanda] Jak si přečíst předchozí zprávy v Mirandě

Zdravím. Mám nejnovější verzi Mirandy a chci se zeptat jak na ICQ zobrazit
někomu napíšu. Tak víš co? Domluvíme se tak, že se zejtra zeptám, jestli tě
bude zkoušet. A kolikrát mi až za půl hodiny odepíše a napíše Tak se zeptej
a já zapomenu na co sem se měl ptát a chci si přečíst to předchozí, ale už
to tam není. Dá se to nějak vyhledat?
Díky Vojta.

http://www.nod32.cz