[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Únor 9 19:35:49 CET 2010

Jirko, proč bych to dělal? 1. nemám peníze na zbytečné rozhazování. 2.
stejně budou za rok Win8. 3. A za dva roky Win9. 4. A za další dva
roky Win10. Proč bych se měl stále přizpůsovobat nějakému cvoklému
trhu, když to, co mám teď, mi vyhovuje? O to mi šlo, o to. Já se
odmítám stát zdrojem peněz pro novátory humpoláky, kteří neumí vyrobit
něco, co by vydrželo dvacet let, jako Unix! Mirek