[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Úterý Únor 9 19:29:10 CET 2010

Mirku,
myslím, že update z xp na win7 každý člověk a kor s novým hardwarem
pozná a hlavně ocení. Sám jsem měl na svém notebooku intel core2duo
nainstalovány xp, po té vista a po té jsem přešel na win7. Z těch třech
systémů měly xpéčka na dvoujádru nejpomalejší chod, visty jely o něco
málo lépe, ale až teprve servicepack 1, ale sedmičky jedou úplně
bezkonkurenčně. Než budeš chtít psát něco o win7, nejdříve si je
vyzkoušej na svém stroji a pak porovnávej a posuzuj. S xp se to vůbec
nedá srovnat. A to nepočítám intuitivnější a rychlejší ovládání než s
xp. S pozdravem
Jiří Stojaník.