[Fanda] Odhlucneni externiho disku

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Únor 9 15:49:11 CET 2010

Ahoj!
Ono záleží aj na tom, čo rezonuje. Niekedy sa to dá odstrániť vymedzením
vôle tak, aby disk pevne sedel v obale. To však závisí na konkrétnej
konštrukcii boxu...
Peter

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, February 09, 2010 1:52 PM
Subject: Re: [Fanda] Odhlucneni externiho disku

> Dá se nějak box trochu odhlučnit, aby rezonance z disku byla co nejmenší?

Položit celý box na molitan...

> Na
> internetu jsem zjistil, že se prodávají i nějaké silikonové ochrany, ale
> tam
> nevím, jestli slouží jen pro přenášení disků nebo v nich disky můžou být i
> za provozu.

Pokud máte na mysli produkty, jež mají v názvu "HDD Silencer" (tedy
česky "tlumič pevného disku"), ty jsou samozřejmě určeny k tomu, aby v
nich disk byl za provozu -- ovšem takto opevněný/utlumený disk těžko
nacpete do externího rámečku...

Hezký den.

Michal Jungmann

http://www.eset.sk