[Fanda] Odhlucneni externiho disku

Michal Suchý SUCHY.MICHAL na TISCALI.CZ
Úterý Únor 9 13:44:52 CET 2010

Ahoj fandové. Mám externí disk 3.5 v hliníkovém boxu, který má 7200 otáček a
zdá se mi, že mi nějak víc rezonuje do boxu a samozřejmě se pak vibrace
přenáší i do stolu, na kterém mám disk položený. Disk je dobře upevněný
šrouby k základní podložce, která je zasunutá v hliníkovém pouzdře. Dá se
nějak box trochu odhlučnit, aby rezonance z disku byla co nejmenší? Na
internetu jsem zjistil, že se prodávají i nějaké silikonové ochrany, ale tam
nevím, jestli slouží jen pro přenášení disků nebo v nich disky můžou být i
za provozu.