[Fanda] dalšíe-mailový klient

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Úterý Únor 9 11:39:21 CET 2010

Zdravím, našel jsem dobře ovladatelný e-mailový program. Program ukládá nastavení do ini souboru a zprávy jsou uloženy v souboru .dat.
Je možné nakonfigurovat více účtů, Filtrovat zprávy do definovaných
složek a další. Program je jen v angličtině, ale je k němu dodán i
zdrojový kód. Nastavil jsem filtraci zpráv, ale nefunguje to. Jinak jsem s programem spokojen.  Adresa stránky programu je:
http://www.npopuk.org.uk/downloads.htm
Po otevření stránky dojde k přesměrování. pokud ne, je potřeba najít
click here a stisknout enter. Jiří Holzinger