[Fanda] externe disky a ich rozhrania

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Únor 9 08:36:27 CET 2010

Ahoj!
Tuším je na Fandovi nová móda, meniť obsah diskusie nezávisle na názve
predmetu. Z toho potom vzniká dokonalý galimatyáš v ktorom sa fakt už
nezorientuje nik!!!
Dovolil som si zhrnúť postrehy na tému externých diskov:

Z hladiska rýchlosti vychádza pre externý disk najrýchlejšie rozhranie
E-SATA, prípadne firewire, ako spomínal Mirek. Zásuvku E-SATA už nájdeme na
notebookoch a nie je problém doplniť aj stolný počítač dalším SATA radičom.
USB je síce pomalé, ale nájdeme ho prakticky skoro všade.
Času je málo, dát pribúda, takže riešenie zálohovania na externý disk
vysokej kapacity je stále aktuálne..
Peter