[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Úterý Únor 9 08:21:54 CET 2010

Mirku slysel si o USB 3.0 a firewire a ted nevim to oznaceni? BTW, pry
udajne sedmicky FireWire nepodporuji nevite nekdo o tom? Ja mam ext.
satu do Expres card a to je teprve mazec, ale je pravda, ze i prez USB