[Fanda] Windows 8 mají být údajně uvedeny už příští rok

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Únor 9 03:34:58 CET 2010

Dobrý den.

A já jen dodám, že ti, kteří jsou prozřetelní a nekupují ihned novinky,
můžou vydělat, lepšími slovy, ušetřit, jak své, tak státní finanční
prostředky. Windows XP Pro jsou stále výborně použitelné pro práci
i zábavu. Uživatelé tak nemusí řešit i další náklady spojené s updaty
Screen Readerů a Screen Magnifierů. Vždy je lepší si počkat a nemáme-li
opravdu zásadní důvody k updatům čehokoliv, a naše řešení nám funguje,
není důvodu zbytečně utrácet.

Zdroj: Computerword:

http://computerworld.cz/aktuality/windows-8-maji-byt-udajne-uvedeny-uz-pristi-rok-5633

Na jednu stranu lidé stále updatují, na stranu druhou si kupují
externí disky, které mají ubohou přenosovou rychlost a stojí nemalé
peníze. Přitom existují alternativní řešení, kdo z lidí, kteří tu
psali o externích discích si uvědomují výhody disků s rozhraním Fire
Wire? Přenosové rychlosti v řádech bps jsou pro vážnou práci
nepoužitelné. Čekat, až se mi na disk nahraje 300 GB za 4 hodiny je
naprostá šílenost. Běžný SATA disk přes Fire Wire umí okolo 25 MB za
sekundu. A výdaje na pořízení takového diskového pole i se zrcadlením
není až tak drahé! Společně s kovovou bitelnou kaslí, atd...

Mirek