[Fanda] Výsledek dotazníku

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Pondělí Únor 8 23:28:00 CET 2010

No tak vidíš, příteli. Tak to raději posílej na to fórum, kde jsi dobrý. Ne?
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel. 585223678, 608262594
Skype hlavinac
----- Original Message -----
From: "Vojtěch Šmiro" <artez1 na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 08, 2010 4:09 PM
Subject: [Fanda] Výsledek dotazníku

Zdravím. Dotazník potvrdil moji teorii. Drtivá většina těch, kteří na
dotazník odpověděla poslouchá hlas \Mojža a jeden z uživatelů Elišku. Jeden
z těch, kteří odpověděli poslouchá nejraději Wintalker voice, ale vím
bezpečně, že jich je daleko víc. Ale k věci. Co se týká screenreaderů,
většina lidí užívá Jaws, protože je výborný na práci s Microsoft Office. To
mi ve svém mailu dodal jeden z těch, kteří odpověděli na dotazník.
Děkuji všem, kteří odpověděli, dotazník už není aktuální, pokud ale bude
někdo chtít odpovídat, může. Bude-li někdo chtít a to podotýkám pokud se
bude někomu chtít, může dotazník přeposlat kamarádovi. Skoro nikdo nevyužívá
Wintalker nebo alespoň moc lidí neznám. Myslím znám tři nebo čtyři lidi,
kteří ho používají. Nikdo z těch, kteří odpověděli neužívá Winmonitor, ale
bezpečně vím, že i ten je u nás dost rozšířený, Jaws je však celosvětově
uznávaný. Když jsem si žádal o notebook, bylo mi to řečeno ve firmě a aji
bych tomu věřil, protože když jsem hrál s lidma Monopoly tak ať to byl
Američan, Chorvat nebo Rus, všichni měli Jawsy, jenom jeden měl Window-eyes.
Ještě jednou díky a opravdu pro příště bych poprosil pokud nechci odpovídat
a nebo mě jednoduše obtěžuje vyplňovat dotazníky tak nevyplňuji nebo zprávu
rovnou rozmáchlým gestem deletuji. Pouze se přikláním k Imovu názoru,
nemám-li zájem, nevyjadřuji se. Ano, na jednom fóru jsem dobrý a na druhém
jsem zlý, protože když někdo osočuje mé přátele, bráním je dokud to jde.
Vojta.