[Fanda] Výsledek dotazníku

Měchura Milan miechura na unss.sk
Pondělí Únor 8 22:40:07 CET 2010

hm,  při vyhodnocování jakéhokoliv dotazníku bývá zvykem uvést aspoň počet
respondentú..., aby se dala odhadnout reprezentativnost prúzkumu ...

Milan Měchura

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Šmiro" <artez1 na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 08, 2010 4:09 PM
Subject: [Fanda] Výsledek dotazníku

Zdravím. Dotazník potvrdil moji teorii. Drtivá většina těch, kteří na
dotazník odpověděla poslouchá hlas \Mojža a jeden z uživatelů Elišku. Jeden
z těch, kteří odpověděli poslouchá nejraději Wintalker voice, ale vím
bezpečně, že jich je daleko víc. Ale k věci. Co se týká screenreaderů,
většina lidí užívá Jaws, protože je výborný na práci s Microsoft Office. To
mi ve svém mailu dodal jeden z těch, kteří odpověděli na dotazník.
Děkuji všem, kteří odpověděli, dotazník už není aktuální, pokud ale bude
někdo chtít odpovídat, může. Bude-li někdo chtít a to podotýkám pokud se
bude někomu chtít, může dotazník přeposlat kamarádovi. Skoro nikdo nevyužívá
Wintalker nebo alespoň moc lidí neznám. Myslím znám tři nebo čtyři lidi,
kteří ho používají. Nikdo z těch, kteří odpověděli neužívá Winmonitor, ale
bezpečně vím, že i ten je u nás dost rozšířený, Jaws je však celosvětově
uznávaný. Když jsem si žádal o notebook, bylo mi to řečeno ve firmě a aji
bych tomu věřil, protože když jsem hrál s lidma Monopoly tak ať to byl
Američan, Chorvat nebo Rus, všichni měli Jawsy, jenom jeden měl Window-eyes.
Ještě jednou díky a opravdu pro příště bych poprosil pokud nechci odpovídat
a nebo mě jednoduše obtěžuje vyplňovat dotazníky tak nevyplňuji nebo zprávu
rovnou rozmáchlým gestem deletuji. Pouze se přikláním k Imovu názoru,
nemám-li zájem, nevyjadřuji se. Ano, na jednom fóru jsem dobrý a na druhém
jsem zlý, protože když někdo osočuje mé přátele, bráním je dokud to jde.
Vojta.

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 4845
(20100207) __________

Tuto spravu preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.sk

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 4849 (20100208) __________