[Fanda] velkost buferu v screamer radiu

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Pondělí Únor 8 19:48:25 CET 2010

Ještě doplním, co všechno při Screameru obvykle běží: Skype 3,8, některé okno chatu, max. tři, stránka IE 7 - max. tři stránky vedle sebe se Screamerem, bez něj klidně osm. ASPI - právnická databázová instalačka, která si taky půjčí dost paměti pro svoje procesy, bez Screameru můžou běžet dvě okna, což se leckdy hodí, se Screamerem běží max. jedno a občas se stane, že se předpis už neotevře, protože není kam, nebo nejde otevřít mail v OE a tak.
Tak jen na doplnění, aby bylo jasno, co myslím, jkdyž říkám, že se Screamerem toho dost nejde. Používám Win XP Pro SP3 CZ s Jawsem 8,0 CZ a Screamer 0,4,2 od Vítka.
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz
Skype soukromý: cracatit2006
Skype práce: vaclav.toul.2008
ICQ pouze po 20:00 večer: 468 285 396
Nick: cracatit

----- Original Message -----
From: "Václav Toul" <toul.vasek na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 08, 2010 5:40 PM
Subject: Re: [Fanda] velkost buferu v screamer radiu

A mě by v té souvislosti zajímalo, jak je možné, že mi Screamer při např. 256 kb/s zabere tolik ramky, že se už potom nic moc většího nedá spustit? Mám Sony Vaio s 2 GB RAM a dvoujádrem Intel C2D 2,5 GHz, vážně to nechápu.
Zjistil jsem taky, asi jsem tím objevil Ameriku, že hodně u Screameru a dalšího softu záleží na pořadí, v jakém se RAM-ka obsadí.
Může mi to někdo potvrdit či vyvrátit?