[Fanda] Úprava velikosti písma v IE8

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Únor 8 19:04:02 CET 2010

Ahoj Fandové,
nedávno jsem potřeboval vytisknout vybraný text z webové stránky a
zjistil jsem, že ve Firefoxu mi v dialogu pro tisk nejde zaškrtnout
přepínač pro výběr a to ani s Jaws kursorem ne, tak jsem použil Internet
Explorer 8 a ukázalo se, že vybraný text se vytiskl velmi malým písmem.
Nevíte, kde se dá velikost písma upravit? Díval jsem se do nastavení,
ale kromě možnosti výběru druhů písem jsem tam nikde nic vhodného
nenašel. Nedělá se to nakonec někde v náhledech stránky? Něco takového
jsem tam snad zahlédl, ale IE8 používám relativně málo.
Dokonce mě napadlo, zda to nějak nemůže souviset s mými zde avizovanými
problémy s monitorem, ale myslím, že spíše ne.
Zdraví Martin.