[Fanda] Výsledek dotazníku

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Pondělí Únor 8 16:09:07 CET 2010

Zdravím. Dotazník potvrdil moji teorii. Drtivá většina těch, kteří na dotazník odpověděla poslouchá hlas \Mojža a jeden z uživatelů Elišku. Jeden z těch, kteří odpověděli poslouchá nejraději Wintalker voice, ale vím bezpečně, že jich je daleko víc. Ale k věci. Co se týká screenreaderů, většina lidí užívá Jaws, protože je výborný na práci s Microsoft Office. To mi ve svém mailu dodal jeden z těch, kteří odpověděli na dotazník.
Děkuji všem, kteří odpověděli, dotazník už není aktuální, pokud ale bude někdo chtít odpovídat, může. Bude-li někdo chtít a to podotýkám pokud se bude někomu chtít, může dotazník přeposlat kamarádovi. Skoro nikdo nevyužívá Wintalker nebo alespoň moc lidí neznám. Myslím znám tři nebo čtyři lidi, kteří ho používají. Nikdo z těch, kteří odpověděli neužívá Winmonitor, ale bezpečně vím, že i ten je u nás dost rozšířený, Jaws je však celosvětově uznávaný. Když jsem si žádal o notebook, bylo mi to řečeno ve firmě a aji bych tomu věřil, protože když jsem hrál s lidma Monopoly tak ať to byl Američan, Chorvat nebo Rus, všichni měli Jawsy, jenom jeden měl Window-eyes.
Ještě jednou díky a opravdu pro příště bych poprosil pokud nechci odpovídat a nebo mě jednoduše obtěžuje vyplňovat dotazníky tak nevyplňuji nebo zprávu rovnou rozmáchlým gestem deletuji. Pouze se přikláním k Imovu názoru, nemám-li zájem, nevyjadřuji se. Ano, na jednom fóru jsem dobrý a na druhém jsem zlý, protože když někdo osočuje mé přátele, bráním je dokud to jde.
Vojta.