[Fanda] Drobná úprava dotazníku

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Únor 7 23:47:21 CET 2010

Já odpouštět umím, a troufám si říct, že kolikrát daleko rychleji a
líp, než většina lidí, ale jestli se na to díváte tak, že Vojtu
ponižujeme, tak je mi vás předem líto. Tady nejde o ponižování, ale o
nasměrování! Mladým se mají předávat zkušenosti, což tu většina z nás
činí a určitě to neděláme proto, abychom si ukojili své vlastní ego.
My to nepotřebujeme, za sebe si přeji to, aby lidi dokázali
rozlišovat, kam se co hodí, a kam ne a když na to někoho upozorním,
neznamená to, že mu dávám košem. Taky bych se na to mohl vykašlat a ať
se každý prodírá možnými potížemi sám. Nejsem chujko, abych si léčil
depky na druhých. Už ne. Mirek