[Fanda] Drobná úprava dotazníku

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Únor 7 23:06:28 CET 2010

Má-li to sloužit jen pro tvoje potřeby, málokdo se s tím bude
vyplňovat. Z praxe vím, že i kdyby to mělo sloužit někomu ke studiu a
nic to lidem nepřineslo, též se nikdo nebude obtěžovat a je to tak
dobře. Za těch 20 let jsem i já těmi různými prosbami o vyplnění
jakýchkoliv dotazníků znechucen, nic to neřeší a nelepší. Možná si tak
přilepší akorát tak sám žadatel o vyplnění a to není zajímavé. Na
dotazníky existuje rozesílací systém Braillnetu, Fanda určitě ne-e.

Mirek