[Fanda] Dotazník

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Neděle Únor 7 22:26:54 CET 2010

Zdravím. V příloze zasílám dotazník. Kdo jej chce vyplnit, může tak učinit a poslat mi jeho vyplnění na soukromo, aby už tímto vláknem nebyla zahlcována konference, ale jde mi o ověření jisté teorie. Výsledek se dozvíte, bude však anonimní. Podle toho kolik uživatelů odpoví tak napíši např. 30 uživatelů z 30 odpovědělo tak a nebo jinak, co je v dotazníku uveřejním jakmile zde budou napsány výsledky.
Děkuji za vaši ochotu.
Vojta.
PS. Tato anketa se sice dá na Klangu také udělat, ale nevím jak bych si přečetl kdo na co a jak odpověděl.