[Fanda] Dodatek ke škodlivým doplňkům do Firefoxu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Únor 7 20:30:52 CET 2010

Ahoj,
není to úplně k věci, ale když v seznamu programů, které havěť odstraní
vidím Avast, nedá mi, abych se alespoň kratičce nezmínil o páté verzi
tohoto produktu.
Sám jsem Avast léta používal a protože jsem byl nedočkavý, nečekal jsem,
až se objeví Avast 5 v češtině a nainstaloval anglický, stejně to jde
během instalace přepnout.
Dlužno říci, že jsem byl pěkně rozčarován - jestliže Avast 4x s Jawsem
nějak kamarádil, verze 5 je pěkná prasárna, bez Jaws kursoru se
absolutně neobejdeme a obávám se, že s NVDA a ostatními odečítači to
bude podobné.
Namíchlo mě to tak, že jsem z posledního Chipu nainstaloval Trustport
Antivirus, po registraci jsem získal roční bezplatnou plnou verzi a s
Jawsem to spolupracuje velmi slušně, řekl bych, že i pokud jde o
systémové nároky to není moc nenažrané, tedy alespoň ne na Windows XP a
na dvoujádru s 2 GB RAM.
Martin.