[Fanda] Dodatek ke škodlivým doplňkům do Firefoxu

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Únor 7 19:52:16 CET 2010

Zdravím, no výborně, NOD32 mezi nimi není. Dnes se mi moc nechce nic
dělat, nemáte někdo přímý odkaz na stažení utility, která to umí
odhalit a odstranit? Nejsem si totiž jistý tím, že tady mám vše v
pořádku. Jisté potíže s Firefoxem jsem zaznamenal. Mirek