[Fanda] thundrebird 3 a klav zkratka

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Únor 5 21:40:18 CET 2010

Zdravím,
moc díky. Už záhy po odeslání té zprávy, se ukázalo, že máte pravdu.
Nějak jsem si nevším, že se zrodila nová podsložka Archivy a v ní 2010 -
toho, že v těch archivech něco je, jsem si žel prve nevšiml. Tedy
klávesa "A" funguje i spolu s insertem......
Díky moc, hlavně, že zprávy ještě žijí....
HonzaL.