[Fanda] thundrebird 3 a klav zkratka

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Únor 5 21:03:50 CET 2010

neviem, čo robí skratka insert+a, u mňa teda celkom nič, ale keďže
samotné "a" presunie správu, na ktorej je kurzor do zložky "archívi"
skúste sa pozrieť tam.
Ja ju mám v lokálnych priečinkoch pod odoslanými správami. Keď otvoríte
archívi, budete tam mať rok 2010, po rozbalení pravou šípkou možno
jednotlivé mesiace, ale tiež sa môže stať, že tam už budú priamo tie
správy (pozor, nie v tom strome, ale v zozname, na ktorý sa dostanete
tabulátorom).

--
Ondrej:
http://ondrosik.webranet.sk,