[Fanda] velki ano, mali nie

Renata Pospíšilová pospisilova.r na email.cz
Pátek Únor 5 20:13:56 CET 2010

Dobrý den,
Mně taky plugin nefunguje, určitě dneska celý den a včera už zlobil. Taky se
nejde přihlásit na
lite.facebook.com , vypadá to, že stránka neexistuje.
S pozdravem
Renata Pospíšilová

----- Original Message -----
From: "adelcia" <slowaczka.adelcia na gmail.com>
To: "Konference fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, February 05, 2010 7:23 PM
Subject: [Fanda] velki ano, mali nie

ahojte dnes rano som mala problem prihlasit sa na
www.facebook.com
nakoniec sa mi to sice pordarilo, ale na mirande mi nejde stale. uz som si
aj aktualizovala plugin facebooku z 22.01 mirandu mam najnovsiu a fakt
netusim preco odrana nie a nie ist.
je tu este niekto komu to odrana namirande nejde? predtym mi to slo dva ci
tri mesiace proste od zaciatku ako plugin vysiel a teraz zrazu nula.
adela

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4839
(20100205) __________

http://www.eset.sk