[Fanda] Samovolné prepínanie klávesnice

Měchura Milan miechura na unss.sk
Pátek Únor 5 14:42:32 CET 2010

Zdravím,

v akom stave máte voľbu "Automaticky prepínať klávesnicu podľa jazyka
okolitého textu"? Nájdete ju vo Worde, Možnosti, karta Rozšírené.

A mám tiež dojem, že v nastavení kontroly pravopisu je možné zaškrtnúť, či
upozorňovať i na slová, v ktorých sú čísla, ale to som už nehľadal.

Milan Měchura

----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, February 05, 2010 10:47 AM
Subject: [Fanda] Samovolné prepínanie klávesnice

   Dobrý deň priatelia,

  už kedysi som riešil tento problém bezvýsledne. Neviete niekto ako
prinútiť Windows XP pro aby samovolne  neprepínal klávesnicu na iné jazyky?
Je to des keď človek po napísaní textu zistí že namiesto á é ý má čísla.
Navyše napríklad Ms Word takto zapísané slová ani neoznámi ako chybu a slovo
p8n alebo v75ah nechá bez povšimnutia. Problém sa však netýka iba Wordu ale
všetkých aplikácii. Dosť ma to už otravuje.

    S pozdravom

      Štefan Kiss

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 4836
(20100204) __________

Tuto spravu preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.sk