[Fanda] Netbook ?i notebook?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pátek Únor 5 12:51:03 CET 2010

Ahoj ale ja necestoval 10 hodin ja cestoval 15 hodin. Pominu-li to, ze
v Rusku na letisti zasuvky jim nic moc nerikaj, resp. sedet na spinave
zemi u zdi? Davaj najist teda v ramci moznosti. A co asi tak, kdyz
okolo vsichni mluvej jen Rusky a ani film ci hudbu nepousteli? Nejak
mi prijde, ze se Ruskych aerolinii zastavas, ale pominu-li to, ze
defacto kdybych letel poprve tak bych nevedel kde sou pasy, maska,
vesta, pripadne zvonek na letusku? Letel sem s ruznyma aero liniema,
CSA, Lufthansa, British Arways, Aeroflot, Danskyma aerolinkama,
Finair, Alitalia a uprimne nejen ja, ale vice lidi mi potvrdilo, ze
Aeroflot je zrovna nenatchli. A ty letusky tam anglicky opravdu

Daląí informace o konferenci Fanda