[Fanda] Samovolné prepínanie klávesnice

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Pátek Únor 5 11:52:18 CET 2010

Taky řeším něco podobnýho a taky nevím, co s tím. Často se mi to stává i ve Skypu, že se automaticky přepne klávesnice z Cz na En nebo Fr.
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz
Skype soukromý: cracatit2006
Skype práce: vaclav.toul.2008
ICQ pouze po 20:00 večer: 468 285 396
Nick: cracatit

----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, February 05, 2010 10:47 AM
Subject: [Fanda] Samovolné prepínanie klávesnice

   Dobrý deň priatelia,

  už kedysi som riešil tento problém bezvýsledne. Neviete niekto ako prinútiť Windows XP pro aby samovolne  neprepínal klávesnicu na iné jazyky? Je to des keď človek po napísaní textu zistí že namiesto á é ý má čísla. Navyše napríklad Ms Word takto zapísané slová ani neoznámi ako chybu a slovo p8n alebo v75ah nechá bez povšimnutia. Problém sa však netýka iba Wordu ale všetkých aplikácii. Dosť ma to už otravuje.

    S pozdravom

      Štefan Kiss

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4837 (20100205) __________

http://www.eset.cz