[Fanda] mluvící hodinky

Antal nukab na nextra.sk
Čtvrtek Únor 4 16:24:23 CET 2010

Nesúhlasím s tým, že poľské hodinky hovoria iba v čase.

Mám ich už asi 5 rokov a som s nimi veľmi spokojný.

Majú 16 melódií budenia.

Budík sa nastavuje, samozrejme, za asistencie hlasu.

Ako rozoznať, či je budík zapnutý?
V režime čítania času tlačítkom, ktorým sa nastavuje čas i čas bvudenia.
Ak pípne 3-krát - je budík nastavený na opakované budenie po piatich
minútach.
Ak pípne dvakrát, budík je nastavený iba na jedno budenie (cca jedna
minúta).
Ak pípne raz, budík je vypnutý.
Teda kontrola, či je budík nastavený, alebo nie, je veľmi rýchle a
jednoduché.

Jediné, čo nie je ozvučené je minútnik.
Ale aj to sa dá zvládnuť dobre.
Po prvom stlačení sa nastavujú hodiny, po druhom minúty a po treťom
sekundy.
Samozrejme pred nastavovaním sa dá minútnik resetovať.

Čiže, poľské hodinky sú rovnocenné iným.
Jediné, čo mi na nich chýba, je skutočnosť, že nemajú hodinové pípnutie.

Čo sa týka, skutočnosti, že hodinky prestali hovoriť a hrať melódie
budíku, myslím si, že ten, kto menil baterku, odtrhol drôtiky vedúce k
reproduktorku. S týmto problémom sa stretol môj známi v hodinárstve -
ale u nemeckých hodiniek.

Milan