[Fanda] Nacitani externiho disku pred spustenim systemu

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Čtvrtek Únor 4 08:33:30 CET 2010

To je bohužel neduh 64bitových verzí, že některé programy a ovladače
nepodporují. Z Hlasů tam v pohodě rozchodíš Elišku, ale ne Zuzanu a Hlas
Mojža. Co se týká wintalker Voice tak to nevím. Jelikož jej nevlastním tak
jsem jej nemohl vyzkoušet.

S přátelským pozdravem

Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Jiří Stojaník
Odesláno: 3. února 2010 21:22
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Nacitani externiho disku pred spustenim systemu

Mirku, teoreticky ano, ale faktem je, že si myslím, že na tuhle práci by
byly vhodnější windows 7 64 bit, protože ty umějí využít veškeré možnosti
procesoru, které jsou vlastně dělané na 64 bit os, otázkou je, jestli pod
tímto bys rozjel veškeré ovladače a hlavně, jestli např.
adobe audition podporuje 64 bit, resp. jestli ta aplikace samotná je dělaná
pod 64 bit os. S pozdravem Jiří Stojaník.

Dne 3.2.2010 21:10, Jaromír Vít napsal(a):
> "jsou mnohem rychlejší, než samotné xp." Mám to chápat tak, že na tom
> samém stroji s 4 GB RAM, disky 7200 Ot., dvě jádra, to pod Windows 7
> daleko rychleji komprimuje, demuxuje, ukládá data? To asi ne, že?
> Mirek

Stojaník.