[Fanda] Netbook či notebook?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Středa Únor 3 23:42:01 CET 2010

HOvadina! Kamaradovi sem jednou instaloval hlas i z ext. mechaniky a
vse v pohode, dokonce byt sice hlas furt mlel ze neni autorizovan, ale
pak plynne presel na registrovany. Mozna este pozor ja sme jednou byl
nahrany, nez sem nasel Driverpack prtoze n-lite mi nechtel dat do
systemu ovladace disku a tak sem byl rad za USB mechaniku :D. Ale