[Fanda] Nacitani externiho disku pred spustenim systemu

Středa Únor 3 21:35:06 CET 2010

Ahoj Vojto,
záleží na verzi win7, ale obecně bohužel platí, že upgrade z win xp na
win7 se ani myslím neprodává, pokud se mýlím, tak ať mě někdo opraví,
ale i tak, upgrade např. z vist není o moc levnější než klasická
krabicová verze. Já jsem za win7 ultimate dal přes 7000 Kč, verze home
pro domácí použití stojí shruba 4500 Kč, ale nemám tu aktuální ceník. S
pozdravem
Jiří Stojaník.