[Fanda] Nacitani externiho disku pred spustenim systemu

Středa Únor 3 21:21:56 CET 2010

Mirku, teoreticky ano, ale faktem je, že si myslím, že na tuhle práci by
byly vhodnější windows 7 64 bit, protože ty umějí využít veškeré
možnosti procesoru, které jsou vlastně dělané na 64 bit os, otázkou je,
jestli pod tímto bys rozjel veškeré ovladače a hlavně, jestli např.
adobe audition podporuje 64 bit, resp. jestli ta aplikace samotná je
dělaná pod 64 bit os. S pozdravem
Jiří Stojaník.