[Fanda] Nacitani externiho disku pred spustenim systemu

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 3 21:10:11 CET 2010

"jsou mnohem rychlejší, než samotné xp." Mám to chápat tak, že na tom
samém stroji s 4 GB RAM, disky 7200 Ot., dvě jádra, to pod Windows 7
daleko rychleji komprimuje, demuxuje, ukládá data? To asi ne, že?
Mirek