[Fanda] Jeste k nemoznosti vypalit DVD

Michal Suchý SUCHY.MICHAL na TISCALI.CZ
Středa Únor 3 20:05:26 CET 2010

Ahoj fandové. Jak jsem tady psal, že mi nejdou vypalovat DVD, tak dneska
jsem to zkusil přes Infrarecorder, kdy jsem chtěl zkusit vypálit několik
složek s komentovanými filmy, mám komentované filmy tříděné ve složkách
podle roků, kdy vyšly a taky to jaksi vypálit nešlo. Prostě chvíli to
vypadalo, že to bude vypalovat, ale po chvíli se mechanika zastavila a
vyhodilo to chybu, bylo tam něco s chybou zápisu. Můžu nějak otestovat,
jestli tu nemožnost vypalovat DVD způsobuje vypalovačka, že se v ní něco
pokazilo, takže možná by ani teď CD nevypálila nebo že to je záležitost
přímo vypalovacích programů, jak jsou nastavené? Vypalovačka nic na DVD
nezapsala, takže není nijak poškozené. Zdraví michal.